Saxo Bank od kulis

22 kwietnia
15:37 2017

Nowy kopenhaski Saxo Bank sygnuje swoją kampanie hasłem „Numer jeden. Tak jak Ty”. Z kampanii dowiemy się, w jaki sposób przeprowadzać transakcje inwestycyjne w sposób internetowy oraz czym zajmują się zarządzający firmą.

Saxo Bank to inicjatywa Kima Fournaisa i Larsa Seiera Christensena. Założyciele kopenhaskiego banku poprzez swoją kampanię reklamową chcą pokazać, jak wygląda codzienna praca jego założycieli oraz pracowników. Spoty są zobrazowaniem tego, co działo się po kryzysie finansowym, który w dosyć mocny sposób uderzył w wizerunek firmy.

Intencją banku jest zobrazowanie etycznych intencji, które przyświecają całej strategii banku. Część pierwsza spotów to półtoraminutowy film, który obrazuje to, co założyciele banku myślą o swoim biznesie oraz jak wyglądała ich droga do sukcesu. Bank został stworzony w 1992 roku w Danii. Jego główna siedziba znajduje się w Dani, jednak placówki i oddziały banku znajdują się w największych miastach na całym świecie. Od 2012 roku jeden z oddziałów znajduje się również w Warszawie.

Początkowo Saxo Bank znany był z działalności maklerskiej. Dzisiaj jego działania są rozszerzone także na inne sektory branży finansowej. Saxo Bank może pochwalić się licznymi sukcesami, do których bez wątpienia należy aż 30 nagród. Jedną z najbardziej prestiżowych nagród było FX Week dla Najlepszego Banku Inwestycyjnego FX. Saxo Bank znany jest z licznych platform transakcyjnych. W tym momencie jest ich aż 80. Do głównych działań instytucji należy działalność brokerska, inwestycyjna. Firma zajmuje się również pośrednictwem w kwestii sprzedaży funduszy hedgingowych. Nie obce jest bankowi również świadczenie usług w zakresie maklerów kursowych. Saxo Bank w ciągu najbliższych lat zamierza rozszerzyć również swoją działalność w Polsce nie tylko w obrębie transakcji inwestycyjnych online, ale również w kwestii pełnej i kompleksowej finansowej obsługi klienta.